22 septembrie 2010 – Excursie FeRoviaRă Fălticeni – București
Că tot este acum la modă emisiunea ”Gări de poveste”,
prezint către dumneavoastră și gările mele de poveste, gări prin care
am trecut de fiecare dată în cei 4 ani de zile de studenție. Călătoria de
peste 8 ore începea cu trenul Regiotrans de Fălticeni, care mă lăsa apoi
la Dolhasca, iar de acolo către București cu Trenul Rapid 652 de la CFR Călători.
În
drumul spre capitală am fost martor pentru câteva momente și la lucrările
de la podul feroviar de la Putna Seacă, distrus de inundațiile verii
din 2005. Forfota dedicată reparației era în plină desfășurare, fiind numeroase utilaje
la nivelul albiei râului. Dar… să pornim din:
Fălticeni
Impiegatul gării și paleta lui verde
Gara Fălticeni
Remiza unde a stat cândva LDH45-389
Semafor mecanic de ieșire din stația Fălticeni
Spre Dolhasca
Statia Dolhasca și trenul Regiotrans, vedere spre Suceava
Statia Pașcani
Gara Roman
Bacău
La
doar 300 de kilometri de București, Bacăul își așteaptă călătorii
într-o clădire modernă și linii ferate pe care se poate circula cu
viteză sporită. De altfel, infrastructura feroviară de la Suceava și
până aproape de Mărășești nu este afectată de restricții și limitări de
viteză așa cum se prezintă între Mărășești și Ploiești.
Gara Bacău
Scaunele vagonului de clasa a II-a pe ruta Suceava – București
Vagon de călători construit la Astra Arad
Haldă de steril de la CICH Bacău
LDH de manevră din cadrul combinatului
Mărășești
Activitate
sporită la mijlocul distanței dintre Suceava și București, Mărășești,
locul de unde pleacă și vin trenuri de la Galați și cândva și de la Panciu…
Trenul Personal Mărășești – Miercurea Ciuc
O locomotivă proaspăt ieșită de la revizie capitală
060-EA1-196 la Trenul de Miercurea-Ciuc
Gara Mărășești
Locomotiva electrică 40-0649-0 în Mărășești
Locomotiva BoBo 43-0005-9
Locomotiva diesel-electrică GM 65-1359-2
Drezină macara
Placa turnantă de la SIRV Mărășești
Putna Seacă
Așa cum spuneam la începutul blogului, am profitat de faptul că fereastra vagonului era curată și aveam aparatul foto la mine pentru a imortaliza stadiul lucrărilor de la punctul de lucru Putna Seacă.
Lucrări de la Putna Seacă
Macara KRAZ
Din etapele lucrărilor
Rămășițele vechiului pod de la Putna Seacă
Lucrări de amenajare a albiei râului Putna Seacă
Locomotiva electrică 41-0731-4 în așteptarea căii libere către Bacău
Focșani
Eurogara Focșani
Buzău
Locomotiva electrică 40-0818-1 la Trenul Personal Galați – Buzău
Și Soarele apune...
Și uite așa, după mai bine de 400 de kilometri și mai bine de 8 ore de mers cadențat, am ajuns și la București!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu