23 iulie 2010 – Trenuri la Gura Humorului - Păltinoasa - Berchișești - Lucăcești
… și dacă n-am dreptate, vă rog să mă contraziceți! Vă invit în continuare la o plimbare cu bicicleta de peste 80 de kilometri în care am avut ca scop fotografierea trenurilor de pe linia 502, Lucăcești – Gura Humorului. Veți observa în instantaneele ce urmează câteva personale, un accelerat și un mărfar, toate filmate în clipul postat mai jos pe Youtube.
Pedalam liber ca păsărea cerului pe DN2E Fălticeni – Gura Humorului, prinsesem o vreme superbă și… încă trafic pe calea ferată. Am imortalizat un vagon relicvă la Berchișești și poate cele mai vechi vagoane încă existente pe teritoriul României – cele două vagoane de călători Ganz și vagonul de bagaje Astra Arad aflate la baza carierei de piatră de la Păltinoasa.
Vagoane istorice la Păltinoasa
Trenul Accelerat 1765, Suceava – Timișoara Nord
duminică, 17 mai 2015
duminică, 10 mai 2015
Călătorie feroviară până pe malul Mării Negre
16 iulie 2010 – Linia București – Constanța, în reabilitare
1 miliard de Euro și 10 ani. Atât a ”înghițit” reabilitarea liniei ferate București – Constanța. Probabil că dacă s-ar fi construit de la zero, costurile ar fi fost mai mici. Dar s-au scris kilometri despre această lucrare care a durat… prea mult, probabil.
În fine, ne trezisem dis-de-dimineață să prindem Acceleratul 1822, Arad – București Nord – Constanța – Mangalia, pentru a beneficia de un week-end la Marea Neagră. În drum spre litoral am reușit să imortalizez, în câteva puncte, magistrala de cale ferată care era în plin proces de reabilitare.
Tren de lucru cu vagoane Eakkmos încărcate pentru reabilitarea liniei Constanța – București
Locomotiva 43-0107-3 de la Unifertrans
Cu WoLa Komatsu WA320 pe plajă :-)
1 miliard de Euro și 10 ani. Atât a ”înghițit” reabilitarea liniei ferate București – Constanța. Probabil că dacă s-ar fi construit de la zero, costurile ar fi fost mai mici. Dar s-au scris kilometri despre această lucrare care a durat… prea mult, probabil.
În fine, ne trezisem dis-de-dimineață să prindem Acceleratul 1822, Arad – București Nord – Constanța – Mangalia, pentru a beneficia de un week-end la Marea Neagră. În drum spre litoral am reușit să imortalizez, în câteva puncte, magistrala de cale ferată care era în plin proces de reabilitare.
Tren de lucru cu vagoane Eakkmos încărcate pentru reabilitarea liniei Constanța – București
Locomotiva 43-0107-3 de la Unifertrans
Cu WoLa Komatsu WA320 pe plajă :-)
vineri, 1 mai 2015
Linia ferată dintre lacurile Fundeni
|
Abonați-vă la:
Postări (Atom)