martie 2011 – Activitate feroviară la Fălticeni
Noroc
de fotografi și fotografii (că tot e astăzi Ziua Mondială a
Fotografiei), altfel... de întâmplările feroviare din Fălticeni s-ar
fi ales praful și iarba crescută în nesimțire printre linii. Era martie
2011 când locomotivei diesel-hidraulice LDH45-389 i s-a acordat o ”nouă
șansă” la viață, aceasta fiind relocată din remiza Fălticeni în stația Suceava
Burdujeni. Construită la 1986 la Uzinele 23 August București, a efectuat manevre la Combinatul de
prelucrare a lemnului din Fălticeni.
Locomotiva a fost cumpărată
de către Electrocomp pentru a efectua manevre ușoare în interiorul
depozitului de fier vechi de la Suceava Burdujeni. Vehiculul era în
perfectă stare, bandajele erau bune, motorul diesel bun, toate instalațiile funcționale. Având în
vedere specificul manevrei la Fălticeni și felul cum mecanicii au
”tras” de ea – cu bun simț și simț de răspundere, locomotiva nu a avut
nevoie de prea multe reparații pentru a intra în funcție, având în
vedere că la Fălticeni nu a mai ieșit la manevre din 2008.
NB: Fotografiile sunt realizate de tatăl meu, care a pus mâna repede pe aparatul foto, iar cu Oltcitul din dotare s-a deplasat la gară și a fost părtaș la scoaterea locomotivei din remiză.
LDH45-389 sau 86-0081-9
Locomotiva diesel-hidraulică într-un convoi de marfă
DA 882 pregătită să plece spre Dolhasca cu un mărfar local
vineri, 19 august 2016
duminică, 7 august 2016
Ciobanul, oile și locomotiva în Gara Fălticeni
februarie 2011 – Locomotiva DA 2100 CP cu vagoane de rumeguș
Scriam acum 5 ani pe diverse forumuri feroviare despre o întâmplare pe cât de ”mioritică”, pe atât de tristă. Pe timp de iarnă ușoară și vacanță, mă perindam pe la gară să-mi iau bilet către București după un week-end scurt petrecut acasă. M-am bucurat când printre liniile ruginii se remarca o siluetă roșu-albastră, o locomotivă diesel-electrică de 2100 de cai putere de la GFR.
Având numărul de înmatriculare 60-1533-3, locomotiva era la Fălticeni pentru a tracta vagoanele încărcate cu rumeguș de la depozitul din zonă. Și cum spuneam, scriam în 2011 că:
Ciobanul, oile și locomotiva
Portret de locomotivă
Scriam acum 5 ani pe diverse forumuri feroviare despre o întâmplare pe cât de ”mioritică”, pe atât de tristă. Pe timp de iarnă ușoară și vacanță, mă perindam pe la gară să-mi iau bilet către București după un week-end scurt petrecut acasă. M-am bucurat când printre liniile ruginii se remarca o siluetă roșu-albastră, o locomotivă diesel-electrică de 2100 de cai putere de la GFR.
Având numărul de înmatriculare 60-1533-3, locomotiva era la Fălticeni pentru a tracta vagoanele încărcate cu rumeguș de la depozitul din zonă. Și cum spuneam, scriam în 2011 că:
Ciobanul, oile și locomotiva
Portret de locomotivă
Abonați-vă la:
Postări (Atom)