vineri, 30 octombrie 2015

Garile mele de poveste de pe Magistrala 500

22 septembrie 2010 – Excursie FeRoviaRă Fălticeni – București

Că tot este acum la modă emisiunea ”Gări de poveste”, prezint către dumneavoastră și gările mele de poveste, gări prin care am trecut de fiecare dată în cei 4 ani de zile de studenție. Călătoria de peste 8 ore începea cu trenul Regiotrans de Fălticeni, care mă lăsa apoi la Dolhasca, iar de acolo către București cu Trenul Rapid 652 de la CFR Călători.

În drumul spre capitală am fost martor pentru câteva momente și la lucrările de la podul feroviar de la Putna Seacă, distrus de inundațiile verii din 2005. Forfota dedicată reparației era în plină desfășurare, fiind numeroase utilaje la nivelul albiei râului. Dar… să pornim din:



Fălticeni

Impiegatul gării și paleta lui verde


Gara Fălticeni


Remiza unde a stat cândva LDH45-389


Semafor mecanic de ieșire din stația Fălticeni


Spre Dolhasca


Statia Dolhasca și trenul Regiotrans, vedere spre Suceava


Statia Pașcani


Gara Roman



Bacău

La doar 300 de kilometri de București, Bacăul își așteaptă călătorii într-o clădire modernă și linii ferate pe care se poate circula cu viteză sporită. De altfel, infrastructura feroviară de la Suceava și până aproape de Mărășești nu este afectată de restricții și limitări de viteză așa cum se prezintă între Mărășești și Ploiești.

Gara Bacău


Scaunele vagonului de clasa a II-a pe ruta Suceava – București


Vagon de călători construit la Astra Arad


Haldă de steril de la CICH Bacău


LDH de manevră din cadrul combinatului



Mărășești

Activitate sporită la mijlocul distanței dintre Suceava și București, Mărășești, locul de unde pleacă și vin trenuri de la Galați și cândva și de la Panciu…

Trenul Personal Mărășești – Miercurea Ciuc


O locomotivă proaspăt ieșită de la revizie capitală


060-EA1-196 la Trenul de Miercurea-Ciuc


Gara Mărășești


Locomotiva electrică 40-0649-0 în Mărășești


Locomotiva BoBo 43-0005-9


Locomotiva diesel-electrică GM 65-1359-2


Drezină macara


Placa turnantă de la SIRV Mărășești



Putna Seacă

Așa cum spuneam la începutul blogului, am profitat de faptul că fereastra vagonului era curată și aveam aparatul foto la mine pentru a imortaliza stadiul lucrărilor de la punctul de lucru Putna Seacă.

Lucrări de la Putna Seacă


Macara KRAZ


Din etapele lucrărilor


Rămășițele vechiului pod de la Putna Seacă


Lucrări de amenajare a albiei râului Putna Seacă


Locomotiva electrică 41-0731-4 în așteptarea căii libere către Bacău



Focșani


Eurogara Focșani



Buzău

Locomotiva electrică 40-0818-1 la Trenul Personal Galați – Buzău


Și Soarele apune...



Și uite așa, după mai bine de 400 de kilometri și mai bine de 8 ore de mers cadențat, am ajuns și la București!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu