duminică, 30 iunie 2013

Locomotive casate la PetroUtilaj Campina

20 iunie 2009 -=- Excursie FeRoviaRa Brasov - Campina

După excursia cu trenul de la București la Brașov prezentată într-un blog anterior, am urcat și am coborât cu telecabina Kanzel de pe Masivul Postăvaru, ca în final să facem drumul îndărăt spre București.

Am călătorit cu Trenul Accelerat 1622, Timișoara Nord – Sibiu – București Nord, iar cele câteva fotografii făcute la drumul de întoarcere vă sunt prezentate mai jos. Sunt cam puține, nu am avut acea tragere de inimă pe care am avut-o de dimineață, când fotografiam din kilometru în kilometru. Totuși, am fotografiat două locomotive diesel-hidraulice, LDH45 și LDH70, din curtea celor de la PetroUtilaj Câmpina, într-o stare degradată și cu motoarele diesel demontate. Vorba unui specialist de locomotive din Brașov: ”În furnal au apărut, în furnal vor dispărea!”


Ne luam ”La revedere!” de la Valea Prahovei


Locomotiva diesel hidraulică descompletată la PetroUtilaj Câmpina




17:00

Deși am fost la ora stabilită în Mersul Trenurilor în Gara Brașov pentru a ne urca în Trenul Accelerat, acesta a întârziat câteva zeci de minute. În acest timp am urmărit activitatea feroviară din gară și, de asemenea, ne-am înâlnit cu Răzvan, un cunoscut pasionat de trenuri din Brașov.

Gara Brașov


Mersul Trenurilor Brașov – București 2009


Locomotive de la operatorul privat GFR în Gara Brașov


Rama electrică Z6100 ca Tren Personal Brașov – Racoș


Vagonul II al ramei electrice și pantograf cu disjunctor SNCF


Cel de-al treilea vagon al ramei electrice modernizate la Remarul 16 Februarie


Locomotiva diesel-hidraulică 80-0054-9 la manevre în Brașov



19:00

După aproape 2 ore de mers, ”m-am trezit” la Comarnic, unde mă pregăteam să localizez societatea de reparat automotoare și locomotive diesel, PetroUtilaj Câmpina.

Trenul Personal 3007, București Nord – Brașov în Comarnic



20:00

Iată cum se termina o zi frumoasă de vară, într-un apus de soare care dădea foc Văii Prahovei, cu toți copacii și toate casele norocoșilor care locuiau în această zonă frumoasă.

Între Comarnic și Câmpina


Ne luam ”La revedere!” de la Valea Prahovei



Cele două locomotive de care vorbeam la început staționau pe liniile societății PetroUtilaj Câmpina, o companie care a reparat automotoare din seria 900, clasa 77.

Locomotiva diesel hidraulică descompletată la PetroUtilaj Câmpina




LDH canibalizat


Spre Ploiești


Pod feroviar peste râul Prahova


În apropiere de Ploiești


Din tren se vedea un apus superb



Vă mulțumesc pentru că m-ați citit! Vă doresc toate cele bune!

PS: Dumneavoastră ce părere aveți despre casarea locomotivelor? Este un lucru potrivit? Ce alte propuneri ați avea pentru un vehicul feroviar care a depășit durata de exploatare și nu există finanțe pentru o reparație capitală?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-11835228-1