ianuarie & februarie 2009 -=- Excursie FeRoviaRă București – Dolhasca și retur
Se apropia sfârșitul primei sesiuni de examene și colocvii din viața mea de student și am decis ca între 2 examene să fac un drum spre casă: București – Dolhasca – Fălticeni. Vremea mohorâtă de afară, lipsa soarelui și oboseala acumulată după programul încărcat de la facultate nu mi-a oferit o dispoziție de a realiza fotografii.
Și totuși, din în când, scoteam aparatul foto din buzunar și încercam să încadrez ce mi se părea interesant: o locomotivă diesel-electrică de 1250 CP de la CTV, o locomotivă electrică pe 4 osii Bo Bo, mișcarea unei locomotive electrica de 5100 kW în Gara Dolhasca, dar și convoiul de 9-10 vagoane ale Rapidului de Suceava – București prin curbele de la Ploiești. De asemenea, am pregătit și un clip FeRoviaR de câteva minute care poate fi urmărit mai jos.
Locomotiva electrică decorata cu o stemă de... zăpadă
ianuarie 2009
LDE CTV in Focșani
Locomotiva electrică Bo-Bo clasa 46 no. 01
Portret locomotiva electrică pe 4 osii
februarie 2009
Locomotiva electrică în viteză la Dolhasca
Trenul Accelerat Iași – Timișoara oprind în Dolhasca
Trenul înaintează prin vânt și ploaie
Trenul Rapid Suceava – București Nord
Deasupra racordului M1000 - M300
Semnale luminoase în Ploiești Triaj
Întâlnirea a două trenuri Rapide
Locomotiva diesel-hidraulică 80-0612-2 între Ploiești Triaj și Brazi
Drum bun prin România cu CFR Călători
LDE CTV in Focșani
Locomotiva electrică Bo-Bo clasa 46 no. 01
Portret locomotiva electrică pe 4 osii
februarie 2009
Locomotiva electrică în viteză la Dolhasca
Trenul Accelerat Iași – Timișoara oprind în Dolhasca
Trenul înaintează prin vânt și ploaie
Trenul Rapid Suceava – București Nord
Deasupra racordului M1000 - M300
Semnale luminoase în Ploiești Triaj
Întâlnirea a două trenuri Rapide
Locomotiva diesel-hidraulică 80-0612-2 între Ploiești Triaj și Brazi
Drum bun prin România cu CFR Călători
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu