duminică, 8 iunie 2014

Teatru la metrou cu trupa ”Masca”

ianuarie 2010 -=- Spectacolele Teatrului Masca la București

Un spațiu neconvențional pentru desfășurarea pieselor de teatru pe care au pariat cei de la Teatrul Masca a fost… stația de metrou. Sute de oameni coboară și urcă din metrouri, iar unii dintre ei urmăresc uimiți la actorii care să străduiesc să pună rolul în scenă.

Am participat cu mare drag la acțiunile acestui teatru de suflet pentru mine pentru că am râs, am iubit, am plâns și m-am distrat alături de actorii și printre actorii teatrului Masca.


Pierrot Lunatecul, piesă de teatru jucată de Masca la metrou







Pe 9 ianuarie 2010 au prezentat, sub egida ”Orașului de sub oraș”, piesa de teatru ”Pierrot Lunatecul”. Pierrot era un pesonaj din Paris, care era amant, pescar, fotograf, cântăreț… veșnic îndrăgostit! Iată mai jos cânteva crâmpeie din spectacol propus de Mihai Mălaimare:


Teatrul Masca la metrou: Pierrot Lunatecul










Cvartetul Strings n Jeans








Ziua Unirii la Metrou

La sfârșitul lunii, cu ocazia zilei de 24 Ianuarie, Ziua Unirii, în stația Piața Unirii 1 a avut loc întâlnirea cântăreței Maria Gheorghiu cu publicul. Din repertoriul ei a cântat melodii ca: ”Ioane, Ioane”, ”Vara, întâmplător”, ”Floare de vârtej”, ”Adună-mi, mamă, umbra”, ”Aripi de drum”, ”Strigăt”, ”Maria de Mangop” și ”Curcubeu”. Cu o chitară și cu o voce care a răsunat până în tunelurile metroului, Maria Gheorghiu a reprezentat cu succes genul de muzică folk pe o scenă ”improvizată” de Teatrul Masca și a încălzit inimile tuturor spectatorilor.

Concert Maria Gheorghiu la metrou





La sfârșitul concertului, membrii trupei de teatru Masca au dansat ”Hora Unirii” unde au invitat pe toți cei prezenți în stația Piața Unirii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-11835228-1