06:50 - Răsărit de Soare peste Dâmbovița în București
07:20 - Locomotiva Softronic la Trenul Accelerat de Satu-Mare
Locomotiva electrică 41-0810-6 în București Nord
08:20 - Locomotiva CFR Marfă ED 008
08:40 - Trenul privat Accelerat 14022, Brașov – București Nord
Locomotiva electrică 40-0020-4 la tracțiunea trenului cu vagoane Tals
08:50 - Gara din Breaza
09:00 - Locomotiva închiriată de la sârbi pentru manevra trenurilor de lucru – 771 502 2
Locomotiva 740 612 7 de la Kombinovani Prevoz
Gara Breaza Nord
09:40 - Peisajul dintre Comarnic și Sinaia
09:50 - Cu trenul prin Valea Largă
Râul Prahova
Compunerea Trenului Accelerat de Satu Mare
11:10 - Cupa utilajului ATLAS de la Porr
11:30 - Locomotiva electrică 41-0922-9 cu Trenul 3024, Brașov – Ploiești Sud
Limuzina blindată a Anei Pauker alături de locomotiva cu aburi 230.039
Bătrâna doamnă admirată de mii de turiști
10:50 - Locomotiva diesel-electrică de la GFR, 60-1512-7, în Azuga
11:10 - Gara aglomerată din Predeal
11:20 - Coboram cu trenul de la Predeal la Brașov
Trenul Accelerat intra în Tunelul Mic
11:30 - Tot înainte, printre curbe și păduri, spre Brașov
11:40 - Locomotiva Softronic 785 tracta Rapidul 347 DACIA de la Viena la București
Locomotiva electrică 41-0004-6 aștepta preluarea vreunui tren
11:50 - Locomotiva cu aburi 150.1114 întâmpina turiștii în Brașov
12:10 - Câmpuri line între Bod și Feldioara
Gara din Feldioara
12:40 - 060-EA-001
LDH 81-0329-3 de la CFR Marfa cu o naveta de Fals-uri cu Lignit de la minele Căpeni, jud. Covasna
12:50 - Oltul și Munții Perșani în Defileul Racoș
13:10 - Indicator de curbă periculoasă pe Drumul European E60, Brașov - Târgu-Mureș
Gara Rupea
13:40 - Curbe strânse înainte de stația Dârju
14:00 - Trenul Accelerat 1746 Satu Mare – București Nord cu locomotiva 41-0001-2
14:10 - Vagoane părăsite și Biserica din deal din Sighișoara
Automotorul Regiotrans X4556 nr. 97-0549-2
Trenul Personal Brașov - Sighisoara-2
14:30 - Gara din Daneș
15:00 - Acceleratul 1622, Sibiu – Copșa Mică – Brașov – București cu locomotiva EA-278
Gara Mediaș
Locomotiva 060-EA-247 cu Trenul Personal 3515, Mediaș – Teiuș
15:10 - Locomotiva diesel-electrică GM 65-1219-8 în Copșa Mică
15:30 - Curbă și contracurbă înainte de Blaj
Gara Blaj și Catedrala Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului
16:00 - Trenul Inter City 532, Oradea – București Nord, cu locomotiva modernizată de Softronic
Carpații Occidentali văzuți din tren
Poduri feroviare peste râul Geoagiu
Gara Teiuș
Călători așteptând de o oră Trenul spre Cluj-Napoca
16:10 - EA-676 de la CFR Marfă între Aiud și Teiuș cu tren de Tals-uri
16:20 - Gara din Straßburg am Mieresch
40-0357-0 cu Trenul Accelerat 1832, Cluj-Napoca – Craiova
16:30 - O drezină DC de la CFR Infrastructură cu un tren de lucru în Unirea
16:40 - Un mărfar abia sosit în Războieni cu LDH-348 la urma trenului
16:40 - LDE 2100 CP modernizată de EMD staționând pe linia 1
Rama electrică nr. 8 Personal 3084, Cluj-Napoca – Teiuș
Locomotiva electrică 40-0701-9 cu Trenul Accelerat 1828, Cluj-Napoca - Târgu-Jiu
Halta Ploscoș
17:10 - Zăpada pe dealurile din Lobodaș
17:20 - Ieșire din stația Boju și intrarea în tunelul Boju 2, lungime = 232 de metri
17:30 - Trenul cobora spre Cluj-Napoca
Intrarea în Tunelul Cojocna 1 în lungime de 337 de metri
Intrare în tunelul Cojocna 2 cu lungimea de 184 de metri
Curbă și contracurbă
Un suporter dinamovist fotografiind trenul
Intrare în stația Apahida
17:40 - Suporterii dinamoviști ajunseră în Cluj
18:20 - Vedere spre Centru
18:30 - Someșul Mic
22:40 - Trenul Săgeata Albastră ca Rapid 845, Satu Mare - Cluj-Napoca
22:50 - Locomotiva EGM 65-0950-9 la tracțiunea Trenului Accelerat 1632, Oradea – Constanța
14 martie, 00:00
Peronul lat de la linia 1
00:40 - 40-0881-9 cu Trenul Accelerat 1765, Iași – Timișoara Nord
07:40 - Trenul Accelerat Timișoara Nord - Iași cu locomotiva EA-855 la tracțiune
08:00 - Rama electrică Z6300 ca Tren Personal Suceava - Câmpulung-Moldovenesc
Automotorul Malaxa ca Tren Personal Suceava Nord - Botoșani
21:00 - Locomotiva electrică EA-585 de la CFR Marfă
Gara Suceava Burdujeni
15 martie, 06:10
Trenul Rapid, Suceava - București Nord, sosit la destinație
Vacile tot nu vin, dar Julieta nu se impacientează, aşteaptă. După 90 la ea şi după ‘90 la noi, timpul curge altfel. E singura din tot satul care mai are flori la drum, aşa cum era odată pe vremea saşilor. De-asta aşteaptă vacile, să nu i le calce. inchiriere limuzina bucuresti
RăspundețiȘtergereVă salut! Foarte tare comentariul... cu excepția finalului. :) Mulțumesc, vă mai aștept!
Ștergere