27 decembrie 2008 -=- LDH45-389 în Remiza Fălticeni
În plină iarnă, când mai toți au concedii și stau la gura sobei, în fața televizorului sau în spatele blocului la un vin fiert, am mers alături de tata la remiza de locomotive din Fălticeni pentru a verifica temperatura ambiantă. Aici era depozitată locomotiva diesel-hidraulică LDH45-389, aka 86-0081-9 după noile reglementări AFER.
În remiză erau în jur de 4-5 grade Celsius, suficient încât florile de la ferestre și apa din… instalația de răcire a locomotivei să nu înghețe. Din păcate, viitorul nu era promițător pentru echipa de manevră de la Combinatul Fălticeni. Ba chiar sumbru. De-a lungul timpului, până în prezent (2013), s-au schimbat multe. Remiza este devastată, aproape că nu mai există, iar locomotiva, nici atât…
Cândva, pe aici se perindau ceferiști cu mândre caschete…
În remiză erau în jur de 4-5 grade Celsius, suficient încât florile de la ferestre și apa din… instalația de răcire a locomotivei să nu înghețe. Din păcate, viitorul nu era promițător pentru echipa de manevră de la Combinatul Fălticeni. Ba chiar sumbru. De-a lungul timpului, până în prezent (2013), s-au schimbat multe. Remiza este devastată, aproape că nu mai există, iar locomotiva, nici atât…
Cândva, pe aici se perindau ceferiști cu mândre caschete…
12:30
Înotând prin zăpadă, alături de tatăl meu
Către remiza locomotivei 86-0081-9
Aici era, cândva, Combinatul de Material Lemnos Fălticeni. Sau UFET
Față în față cu remiza
Colțarele locomotivei. Sau farurile laterale
Vmax = 60 km/h
Aparat de tracțiune la Locomotiva Diesel Hidraulica de 450 CP
LDH45-389 aka 86-0081-9
Caschete de CeFeRist
Stați ”pe aproape” pentru a afla, în continuare, povestea acestei locomotive!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu