luni, 4 februarie 2013

În vizită la o locomotivă diesel-hidraulică

27 decembrie 2008 -=- LDH45-389 în Remiza Fălticeni





În plină iarnă, când mai toți au concedii și stau la gura sobei, în fața televizorului sau în spatele blocului la un vin fiert, am mers alături de tata la remiza de locomotive din Fălticeni pentru a verifica temperatura ambiantă. Aici era depozitată locomotiva diesel-hidraulică LDH45-389, aka 86-0081-9 după noile reglementări AFER.

În remiză erau în jur de 4-5 grade Celsius, suficient încât florile de la ferestre și apa din… instalația de răcire a locomotivei să nu înghețe. Din păcate, viitorul nu era promițător pentru echipa de manevră de la Combinatul Fălticeni. Ba chiar sumbru. De-a lungul timpului, până în prezent (2013), s-au schimbat multe. Remiza este devastată, aproape că nu mai există, iar locomotiva, nici atât…

Cândva, pe aici se perindau ceferiști cu mândre caschete…






12:30

Înotând prin zăpadă, alături de tatăl meu


Către remiza locomotivei 86-0081-9


Aici era, cândva, Combinatul de Material Lemnos Fălticeni. Sau UFET


Față în față cu remiza


Colțarele locomotivei. Sau farurile laterale


Vmax = 60 km/h


Aparat de tracțiune la Locomotiva Diesel Hidraulica de 450 CP


LDH45-389 aka 86-0081-9


Caschete de CeFeRist



Stați ”pe aproape” pentru a afla, în continuare, povestea acestei locomotive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-11835228-1