sâmbătă, 13 aprilie 2013

Vagon etajat 26-16 proaspăt modernizat la Remar Pașcani

19 februarie 2009 -=- Scurta plimbare FeRoviaRa in Bucuresti Nord


Începea semestrul II la Universitatea Politehnica din București. Totodată, venise și zăpada. Am făcut un drum până la facultate să-mi văd orarul și apoi am dat o raită până la Gara de Nord. Când te plimbi pe frumoasa alee cu plopi din campus, știi dacă e iarnă, primăvară, vară sau toamnă după coroana plopilor.

Ora la care eram în Gara de Nord mi-a permis să imortalizez trenuri ca Rapidul de Constanța, Acceleratul de Iași sau locomotive Clasa 45.


Vagonul etajat 26-16 Bmee din compunerea Trenului Accelerat de Iași


13:20

Zăpada care a căzut la sfârșitul lui februarie a transformat în alb peisajul bucureștean, însă cei care au trăit în capitala bucureșteană știu că în urma topirii stratului subțire de zăpadă, se creează fleoșcăraie. Chiar și în Gara de Nord.

Aleea cu Plopi de la Politehnica


Trei Săgeți Albastre ies din Gara de Nord


Trenul Rapid 681, București Nord – Constanța


EA1-121 la Trenul Rapid de Constanța


Boghiul GP 200 S al vagonului de călători 21-80


Locomotiva Siemens 351



13:30

Eram încântat că am descoperit vagonul etajat 26-16 020-5 proaspăt ieșit din revizia generală de la Remar Pașcani. Vagonul are o capacitate de 120 de locuri la clasa a II-a, cântărește 47 de tone gol și 67,8 tone încărcat. Lungimea dintre tampoane este 26,8 m, ampatamentul vagonului este de 19,5 m, iar ampatamentul boghiului Goerlitz VI de 2,5 m. Frâna este de tip KE-P-A, vagonul fiind dotat cu regulator automat și cilindru de frână DRV 2 ATK-250.

Locomotiva Clasa 45 348 la Trenul Accelerat 1662, Iași – București Nord


Boghiu Goerlitz VI pentru vagonul etajat 26-16


Vagon etajat 26-16 Bmee


Date tehnice ale vagonului etajat 26-16


Trenul Rapid de Constanța vs Trenul Rapid de Suceava


Și în fine, așa cum v-am obișnuit și în blogurile anterioare, postez o fotografie cu un model Audi vintage, old-school sau vechi, cum vreți să-i spuneți. N-am o enciclopedie a modelelor Audi, dar după informațiile găsite pe net alătur denumirea de Audi 100 GL (mersi, Deea!) imaginii de mai jos. Vă doresc toate cele bune!


Audi 100 GL

2 comentarii:

  1. pacat de acele vagoane cu etaj veki de pe vremea lui ceaushescu care inca mai sint in cartierul brashovean ''craiter''[ascuns de angajatzii c.f.r. de acolo ,din 1999] cand trec pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat. Dar poate vor fi reparate, cine știe.

      Ștergere

UA-11835228-1