aprilie 2010 -=- Activitate FeRoviaRă pe Magistrala 800
Rămânem tot în zona Bucureștiului și revin la un alt loc accesibil și de unde se pot observa trenuri: Podul feroviar peste Lacul Herăstrău de pe Magistrala 800, recent reconstruit. Este un loc relaxant, plăcut, aflat într-o oază de verdeață, plină de culori vii și atrăgătoare. Păcat de cadența rară și foarte rară a trenurilor care nu poate oferi prea multe prilejuri de a fotografia trenuri.
Vă mai spuneam de Băneasa aici (descoperind Gările Bucureștilor), aici (Trenul cu Teatru) și aici (puțină istorie despre Gara Băneasa).
Personalul 8077, București Nord - Pantelimon – București Obor, trecând pe Podul Lacului Herăstrău
Săgeata Albastră nr. 2120 își tura motoarele Diesel MTU
Locomotiva electrică 40-0825-6 cu un tren de marfă compus din vagoane Uacs
13:30
La început, plimbările pe aleile Lacului Herăstrău erau mai mult recreative… După o vreme în care activitatea de studiu în cadrul camerei de cămin nu prea mai dădea roade (gălăgie, îngrămădeală), am hotărât să îmbin ieșirile la filmat trenuri cu foile de curs de la diverse materii. Iată rezultatele!
Rama electrică 58-3002-1 ca tren suburban în zona Metropolitana București
Rama electrică ex-SNCF de la CFR Călători
14:00
Pleca spre Marea Neagră, la mijloc de primăvară, trenul Rapid de Constanța. Din cauza reabilitării recente a podului peste Lacul Herăstrău, toate trenurile circulau cu maximum 15 km/h – 30 km/h.
Trenul Rapid 681, București Nord – Constanța cu locomotiva 538 modernizată la Softronic
Spre Constanța
15:20
Plăcut a fost momentul când prin fața mea trecea automotorul Desiro SR 20 D cu nr. 2120! A fost cel de-al 120-lea automotor cumpărat de CFR Călători de la Siemens. Era de serviciu pe relația București – Tulcea.
Trenul Accelerat 1981 de Tulcea
Vagonul 96-2520-1
Vagonul 96-2120-2
Pleca trenul spre Tulcea
Pasaj rutier Bulevardul Aerogării peste Magistrala 800
Magistrala 800 și racordul către Fabrica de Pâine de la Băneasa
Locotractor în Platforma de Morărit și Panificație Băneasa
16:20
Pe drumul de întoarcere la stația de metrou de la Aurel Vlaicu îmi atrăgeau atenția ba o locomotivă părăsită pe după vreun gard înalt, ba câte o clădire interesant finisată ori câte un accident nefericit.
LDH45-390 de la fosta Fabrică de Ciment din cartierul Aviației
Clădire colorată din cartierul Aviației
Eveniment neplăcut cu un scuterist preluat de o autospecială SMURD
18:00
Pe timpul serii, lumina de la Băneasa este una propice pentru fotografiile în care apar trenuri venind de la Constanța. Mii de plimbăreți traversează podul – singura modalitate de a ajunge pe latura opusă a lacului Herăstrău. Unii dintre ei mai zăbovesc pe liniile ferate – lucru de neacceptat din cauza multiplelor riscuri mortale la care se supun. Calea ferată nu este un loc de joacă sau alee pentru plimbare!! Mai ales că este magistrală și este tranzitată de trenuri care ating și 160 km/h!!
Locomotiva EA-1009 cu un tren de cazane pentru Constanța
Boghiu ORE tip vechi sub cisterna de la GFR
Un capăt de vagon Zaes interesant
Dragoste riscantă pe șine de tren
Plimbări pe muchia... siguranței feroviare. NU CIRCULAȚI PE CALEA FERATĂ!
Bad moment
Vă salut de pe Magistrala 800
19:00
O dată cu apusul Soarelui un tren de marfă și un tren de călători își făceau simțită prezența pe traseul Pantelimon – Băneasa. Calea ferată Băneasa – Fetești – Constanța a fost reabilitată cu echipamente Vossloh, așa cum puteți vedea în imaginea de mai jos.
Locomotiva electrică 40-0825-6 cu un tren de marfă compus din vagoane Uacs
Vagoane Uacs (vagoane de tip special pentru încărcarea de mărfuri pulverulente)
Prindere elastica tip Vossloh W14 cu Skl 14
Trenul Accelerat 1631-2, Constanța – București Nord – Oradea
Suspensia secundară a boghiului de locomotivă electrică de 5100 de kW
Vagon de clasa a II-a la Trenul Accelerat de Constanța – Oradea
Un călător grăbit
Plimbare cu vaporașul Aurora 2 pe Lacul Herăstrău
Aici se termină mica mea relatare fotografică despre trenurile din zona Gării Băneasa. Vă mai aștept pe blog! Fotografiile au fost realizate cu Canon A550.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu