Primul meu circuit feroviar începea cu o oarecare teamă: dacă o să-mi fie somn, dacă o să se lege cineva de mine că pozez peisajele din tren, dacă va fi vreme urâtă, dacă vagonul cu care voi călători va fi fără geam culisabil... Însă am trecut Dâmbovița cu speranța că va fi un circuit ”turistic” reușit. Las fotografiile de mai jos să spună dacă a fost sau nu așa (asta dacă n-ați citit deja reportajele București - Brașov, Brașov - Teiuș, Teiuș - Cluj-Napoca).
06:50 - Răsărit de Soare peste Dâmbovița în București
07:20 - Locomotiva Softronic la Trenul Accelerat de Satu-Mare
Locomotiva electrică 41-0810-6 în București Nord
08:20 - Locomotiva CFR Marfă ED 008
08:40 - Trenul privat Accelerat 14022, Brașov – București Nord
Locomotiva electrică 40-0020-4 la tracțiunea trenului cu vagoane Tals
08:50 - Gara din Breaza
09:00 - Locomotiva închiriată de la sârbi pentru manevra trenurilor de lucru – 771 502 2
Locomotiva 740 612 7 de la Kombinovani Prevoz
Gara Breaza Nord
09:40 - Peisajul dintre Comarnic și Sinaia
09:50 - Cu trenul prin Valea Largă
Râul Prahova
Compunerea Trenului Accelerat de Satu Mare
11:10 - Cupa utilajului ATLAS de la Porr
11:30 - Locomotiva electrică 41-0922-9 cu Trenul 3024, Brașov – Ploiești Sud
Limuzina blindată a Anei Pauker alături de locomotiva cu aburi 230.039
Bătrâna doamnă admirată de mii de turiști
10:50 - Locomotiva diesel-electrică de la GFR, 60-1512-7, în Azuga
11:10 - Gara aglomerată din Predeal
11:20 - Coboram cu trenul de la Predeal la Brașov
Trenul Accelerat intra în Tunelul Mic
11:30 - Tot înainte, printre curbe și păduri, spre Brașov
11:40 - Locomotiva Softronic 785 tracta Rapidul 347 DACIA de la Viena la București
Locomotiva electrică 41-0004-6 aștepta preluarea vreunui tren
11:50 - Locomotiva cu aburi 150.1114 întâmpina turiștii în Brașov
12:10 - Câmpuri line între Bod și Feldioara
Gara din Feldioara
12:40 - 060-EA-001
LDH 81-0329-3 de la CFR Marfa cu o naveta de Fals-uri cu Lignit de la minele Căpeni, jud. Covasna
12:50 - Oltul și Munții Perșani în Defileul Racoș
13:10 - Indicator de curbă periculoasă pe Drumul European E60, Brașov - Târgu-Mureș
Gara Rupea
13:40 - Curbe strânse înainte de stația Dârju
14:00 - Trenul Accelerat 1746 Satu Mare – București Nord cu locomotiva 41-0001-2
14:10 - Vagoane părăsite și Biserica din deal din Sighișoara
Automotorul Regiotrans X4556 nr. 97-0549-2
Trenul Personal Brașov - Sighisoara-2
14:30 - Gara din Daneș
15:00 - Acceleratul 1622, Sibiu – Copșa Mică – Brașov – București cu locomotiva EA-278
Gara Mediaș
Locomotiva 060-EA-247 cu Trenul Personal 3515, Mediaș – Teiuș
15:10 - Locomotiva diesel-electrică GM 65-1219-8 în Copșa Mică
15:30 - Curbă și contracurbă înainte de Blaj
Gara Blaj și Catedrala Ortodoxă Adormirea Maicii Domnului
16:00 - Trenul Inter City 532, Oradea – București Nord, cu locomotiva modernizată de Softronic
Carpații Occidentali văzuți din tren
Poduri feroviare peste râul Geoagiu
Gara Teiuș
Călători așteptând de o oră Trenul spre Cluj-Napoca
16:10 - EA-676 de la CFR Marfă între Aiud și Teiuș cu tren de Tals-uri
16:20 - Gara din Straßburg am Mieresch
40-0357-0 cu Trenul Accelerat 1832, Cluj-Napoca – Craiova
16:30 - O drezină DC de la CFR Infrastructură cu un tren de lucru în Unirea
16:40 - Un mărfar abia sosit în Războieni cu LDH-348 la urma trenului
16:40 - LDE 2100 CP modernizată de EMD staționând pe linia 1
Rama electrică nr. 8 Personal 3084, Cluj-Napoca – Teiuș
Locomotiva electrică 40-0701-9 cu Trenul Accelerat 1828, Cluj-Napoca - Târgu-Jiu
Halta Ploscoș
17:10 - Zăpada pe dealurile din Lobodaș
17:20 - Ieșire din stația Boju și intrarea în tunelul Boju 2, lungime = 232 de metri
17:30 - Trenul cobora spre Cluj-Napoca
Intrarea în Tunelul Cojocna 1 în lungime de 337 de metri
Intrare în tunelul Cojocna 2 cu lungimea de 184 de metri
Curbă și contracurbă
Un suporter dinamovist fotografiind trenul
Intrare în stația Apahida
17:40 - Suporterii dinamoviști ajunseră în Cluj
18:20 - Vedere spre Centru
18:30 - Someșul Mic
22:40 - Trenul Săgeata Albastră ca Rapid 845, Satu Mare - Cluj-Napoca
22:50 - Locomotiva EGM 65-0950-9 la tracțiunea Trenului Accelerat 1632, Oradea – Constanța
14 martie, 00:00
Peronul lat de la linia 1
00:40 - 40-0881-9 cu Trenul Accelerat 1765, Iași – Timișoara Nord
07:40 - Trenul Accelerat Timișoara Nord - Iași cu locomotiva EA-855 la tracțiune
08:00 - Rama electrică Z6300 ca Tren Personal Suceava - Câmpulung-Moldovenesc
Automotorul Malaxa ca Tren Personal Suceava Nord - Botoșani
21:00 - Locomotiva electrică EA-585 de la CFR Marfă
Gara Suceava Burdujeni
15 martie, 06:10
Trenul Rapid, Suceava - București Nord, sosit la destinație
Vacile tot nu vin, dar Julieta nu se impacientează, aşteaptă. După 90 la ea şi după ‘90 la noi, timpul curge altfel. E singura din tot satul care mai are flori la drum, aşa cum era odată pe vremea saşilor. De-asta aşteaptă vacile, să nu i le calce. inchiriere limuzina bucuresti
RăspundețiȘtergereVă salut! Foarte tare comentariul... cu excepția finalului. :) Mulțumesc, vă mai aștept!
Ștergere