15 iulie 2009 -=- Excursie FeRoviaRa Bucuresti – Brasov
Vreau să vă prezint în cele ce urmează o călătorie cu trenul de la București Nord la Ploiești Vest. Imaginile de mai jos prezintă kilometru cu kilometru și stație cu stație reperele feroviare și geografice din lungul Magistralei 1000.
Era mijlocul verii, fix mijlocul verii, atunci când verdele este la nuanța lui maximă prin păduri și pe câmpuri, atunci când trenurile se simt cel mai bine dimineața cu cele 10-20 de grade din șină (însă ajung să sufere amiezile cu 50-60 de grade în șină). De văzut locomotivele aflate în conservare de la Brazi (LDH45-uri și LDH125-uri), dar de urmărit pur și simplu cea mai aglomerată linie de cale ferată din România: București – Ploiești.
Locomotive conservate în stația Brazi
Era mijlocul verii, fix mijlocul verii, atunci când verdele este la nuanța lui maximă prin păduri și pe câmpuri, atunci când trenurile se simt cel mai bine dimineața cu cele 10-20 de grade din șină (însă ajung să sufere amiezile cu 50-60 de grade în șină). De văzut locomotivele aflate în conservare de la Brazi (LDH45-uri și LDH125-uri), dar de urmărit pur și simplu cea mai aglomerată linie de cale ferată din România: București – Ploiești.
Locomotive conservate în stația Brazi