22 ianuarie 2009 -=- Pimbare în Gara de Nord București
Deși are o gară care se află la doar
2-3 kilometri până în centru, Bucureștiul își așteaptă/își îndrumă
călătorii în condiții necorespunzătoare. Înțelegem că modernizarea
peroanelor este un obiectiv greu de realizat, însă a oferi o primă
impresie care constă în beton spart, cratere pe peron, câini vagabonzi
care latră din orice plus boschetari care-și duc viața pe scaunele
și-așa șubrede… NU reprezintă o strategie de atragere a călătorilor!
Și totuși, veneam în Gara de Nord să admirăm trenuri. Aici am fotografiat locomotive ca: 45-0349-6, 41-0431-1, 41-210-9 sau 40-0679-7. Constatam cu bucurie prezența unor trenuri internaționale: 463, București Nord – Thessaloniki/Istanbul și 347, Wien Westbahnhof – București Nord, care aveau 6, respectiv 12 vagoane. (iar acum, 2013, nu mai există).
Tren Rapid tractat de o locomotivă dintr-o clasă rară în România
Și totuși, veneam în Gara de Nord să admirăm trenuri. Aici am fotografiat locomotive ca: 45-0349-6, 41-0431-1, 41-210-9 sau 40-0679-7. Constatam cu bucurie prezența unor trenuri internaționale: 463, București Nord – Thessaloniki/Istanbul și 347, Wien Westbahnhof – București Nord, care aveau 6, respectiv 12 vagoane. (iar acum, 2013, nu mai există).
Tren Rapid tractat de o locomotivă dintr-o clasă rară în România