Expoziție feroviară de material rulant București 2010
În plină criză… Zilele Feroviare 2010 a adunat pe liniile din Gara de Nord peste 25 de vehicule feroviare de la companii cu specific feroviar din România, Astra Vagoane Călători Arad, Softronic Craiova, Remar Pașcani, Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca, IRLU, Atelierele CFR Grivița, dar și producători străini ca Siemens sau Bombardier.
Printre vehiculele prezentate, amintesc pe scurt de locomotiva electrică Softronic Transmontana cu o putere nominală de 6600 kW și viteză maximă de 200 km/h, locomotiva diesel-electrică Carpathia 2300 DE-M modernizată de Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca, automotorul modernizat VT614 modernizat tot la Cluj-Napoca. În ceea ce privește materialul rulant remorcat, remarcăm vagonul restaurant 84-90 capabil de 200 km/h și construit de Astra Vagoane Călători Arad, precum și vagonul interregional 20-68 modernizat la Remar Pașcani. Siemens a sosit la București prin reprezentantul familiei Eurosprinter, ES64F4, iar Bombardier prin TRAXX-ul F140 AC2.