joi, 29 octombrie 2015

O oră în Gara Suceava Burdujeni

21 septembrie 2010 – Activitate FeRoviaRă în Suceava Burdujeni

Începutul timid de toamnă din 2010 mă găsea pe meleaguri natale, astfel încât am profitat de ocazie și am zăbovit câteva zeci de minute în stația Suceava Burdujeni. Foarte frumoasa gară din Nordul Moldovei, colț de țară și de Regională, primea pe liniile ei trenuri de marfă pe liniile proaspăt modernizate din zona gării și trenuri de călători în fața grandioasei lucrări de artă.

În perioada scurtă când am poposit printre liniile stației Suceava Burdujeni – circa o oră – am fost martor la trecerea Trenului Personal 5505, Pașcani – Suceava Nord și a Trenului Accelerat 1931, Iași – Cluj-Napoca. În stația aștepta să plece spre București Trenul Rapid 758, Suceava – București Nord. Toate aceste trenuri sunt și filmate, așadar vă doresc vizionare plăcută!


Trenul de București, garat la linia 1


Trenul Accelerat 1931, Iași - Cluj-Napoca




11:10

Catedrala ”Nașterea Domnului” din Suceava, în 2010


Vedere laterală



12:10

Gara Suceava Burdujeni, văzută din centrul Sucevei



12:50

Terminalul pentru transbordarea containerelor


Locomotiva 461-113 de la Trenul Rapid de București


Gara Suceava Burdujeni


Trenul Accelerat 1931, Iași - Cluj-Napoca


Boghiul locomotivei electrice 40-0369-5


Prezență frumoasă la Suceava



13:00

Trenul de Cluj-Napoca, gata de plecare


Gara Burdujeni și un vagon Express


Trenul de București, garat la linia 1


Locomotiva electrică 41-0929-4 la manevre


Mersul Trenurilor de călători în stația Suceava Burdujeni - 2010 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-11835228-1