duminică, 14 septembrie 2014

Trenuri în amurg la București Băneasa

18 martie 2010 -=- Activitate FeRoviaRă la Podul Miorița de pe Magistrala 800

Se spune că ziua cea mai lungă din an este 21 iunie... însă tind să cred că cele mai lungi zile din an când lumina este prezentă mai mult pe pământ sunt ultimele zile din martie. Astfel că am purces la o plimbare în amurg din Basarab şi până aproape de Gara Băneasa, unde am filmat patru trenuri, Personalul 5010 (Mărăşeşti - Bucureşti Basarab), Acceleratul 1631 (Constanţa - Oradea) şi 2 mărfare cu cisterne cu roţi cu multe locuri plane trase de CFR Marfă, respectiv GFR.

În film am vrut să apară şi Rapidul 685 HISTRIA (București Nord - Constanța), însă nici că a vrut să dea ochii cu mine în acea seară de 18 martie 2010. Deşi trecut în Mersul Trenurilor că părăsește Gara capitalei la 19:37, ora se făcuse 20:15 şi Rapidul nu trecuse încă prin Băneasa.

De ce am filmat aici? Îmi place că în fundal se poate observa Casa Presei Libere. Altă dată era luminată cu o nuanţă galbenă, însă acum nu era luminată decât de birourile presei.


Locomotive diesel-hidraulice așteptând de lucru în Revizia Grivița






Liniile reviziei de vagoane de călători Grivița București


Săgeți Albastre retrăgându-se la depou


Tren Personal venit de la Mărășești și oprind în halta București Basarab h.


Mărfar pe Podul Miorița de pe Magistrala 800


Mărfar de la GFR cu LDE 2100 CP venind dinspre București Triaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UA-11835228-1